Księga Zakręconych Gości

Tutaj możesz:

  • pochwalić się ułożeniem kostki dzięki temu kursowi,
  • zachęcić innych do wytrwałości,
  • wyrazić opinię o kursie,
  • opisać swoją przygodę z ukladaniem kostki Rubika,
  • lub po prostu sprawdzić czy komuś udało się ułożyć czytając moje porady*

Zachęcam do wpisu i dziękuję za wszystkie komentarze.

*Najciekawsze wpisy prezentowane są losowo na stronie głównej.

**Zastrzegam sobie prawo kasowania wpisów chamskich, czysto reklamowych, niezwiązanych z tematyką kostki i/lub kursu, zawierających wulgaryzmy, linki do stron pornograficznych, rasistowskich itp. oraz tych wpisów, które obrażają mnie lub innych rubikomaniaków.  Mimo wolności słowa kasować będę także te wpisy z oceną negatywną przy których nie będzie ważnego adresu e-mail. Dla pełnej jasności patrz również dział FAQ.

 

Dodaj nowy wpis
Imię:
Email:
Miasto:
Treść wpisu:

#25 / -- / Nili /
SUPER KURS! :D Teraz moge w pelni cieszyc się samodzielnym układaniem kostka rubika :P
#24 / -- / Monika / Warszawa
Fantasyczny kurs! Ułożyłam, a jestem blondynką. Mam kostkę z zestawu Pepsi i dodatkowo są napisy. Napisy się nie ułożyły(bo o nich w kursie nie było- poproszę o wersję dla blondynek)
#23 / -- / Mateusz / Kielce
kurs wspaniały, dziękuję, ułożyłem, pozdrawiam :D
#22 / -- / Weronika / pniewy
Witaj Radku, bardzo dziękuję za umieszczenie kursu. Jest on prosty i zrozumiały (nie to, co niektóre instrukcje). Sformułowania, które użyłeś nie były jakieś, hm... z kosmosu. W pełni zgadzam się z pozostałymi osobami, które zamieściły na tej stronie komentarze, że twój kurs jest najlepszy. Co więcej miałeś rację, że wystarczy dobrze poczytać instrukcję i wszystko będzie dobrze, a czasami nawet nie ma sensu do Ciebie pisać, bo wszystko jest zamieszczone w instrukcji, a jeśli nie to wystarczy ruch kostką i o dziwo jest. Kostki na razie nie pozwalam nikomu dotknąć, ale może od jutra na nowo poćwiczę. Jeszcze nie do końca opanowałam dwie ostatnie lekcje, dlatego pewnie nie raz jeszcze tu zajrzę. Serdecznie pozdrawiam i życzę pijanego, a przede wszystkim udanego sylwestra. Jeszcze raz bardzo dziękuję, za zamieszczenie porad w internecie.
#21 / -- / Grzegorz / Drawsko Pomorskie
Twój kurs, to chyba jedyny, który nie gmatwa w głowie i pozwala cieszyć się kostką, a nie kląć na nią. W pracy wciągnąłem znajomych i pewnie założymy jakąś sekcję. Dzięki wielkie. Pozdrawiam.
#20 / -- / FIlip / Garwolin
Świetna lekcja, naprawdę polecam, do 7 lekcji wszystko szło idealnie ale potem złą stronę zacząłem obracać i wszystko musiałem od początku ;/
#19 / -- / Agnieszka /
Świetny kurs, udało mi się po raz pierwszy ułożyć kostkę. Wszystko jasno wyjaśnione, bez żadnych niedomówień. Może uda mi się kiedyś ułożyć ją samodzielnie. Dziękuję! :)
#18 / -- / Tomasz / Żary
dzięki ułożyłem, ale największą trudność sprawiła mi 4 lekcja - za bardzo zawikłana, reszta OK.
#17 / -- / Sandra /
Udało się! Coś mnie natchnęło i spróbowałam ułożyć kostkę rubika. Nie wierzyłam w to, że mi się uda, a jednak. Najwięcej trudności sprawiła mi lekcja 5 i 6, ale dało radę. To nic, że układam dalej, a jutro kartkówka z biologii ;)
#16 / -- / Ania / Szczecin
Fajny kurs, dzięki niemu już kilka razy udało mi się ułożyć kostkę i to samej bez instrukcji. Wszystko jasno opisane jak dla "blondynki" ( nikogo tu nie obrażając ). ;) Wielkie dzięki !
#15 / -- / Mikołaj / Kraków
Ulozylem kostke dzieki kursowi C:
#14 / -- / Tygrys /
Udało się, ułożyłem już 3 razy i za każdym razem idzie lepiej, co raz mniej muszę wspomagać się kursem, wielkie dzięki. Kiedyś próbowałem wielokrotnie, ale nigdy mi się nie udało, ostatnio coś mnie tknęło, żeby spróbować jeszcze raz i jest. Jeszcze raz wielkie dzięki
#13 / -- / Anka /
Dzięki wielkie za ten kurs bo pomimo problemów z rozróżnianiem kierunków udało mi się ułożyć kostkę w jakieś 3h :)
#12 / -- / Martyna / Kamieńsk
Świetny kurs, ułożyłam po 1 dniu. Chociaż trzeba było przestawić 1 kosteczkę. Inne kursy były za bardzo zagmatwane (algorytmy ;-) )Tu jest wszystko jasno i przejrzyście. Wielkie dzięki.
#11 / -- / MAGDA / Łódź
ostatni raz ułożyłam kostkę w podstawówce ..... jakieś 30 lat temu. Do dziś pamiętam kilka ruchów - kurs zaczęłam od lekcji 5. Przejrzałam mnóstwo stron w poszukiwaniu klarownej instrukcji. Cały czas nie mogłam "dojechać" do krzyza na spodzie. A tu proszę... krzyż pojawia się niemal sam. Instrukcje są tak jasne, że udało mi sie za pierwszym razem. HURRA!!
#10 / -- / Adam / Krakow
Gorna scianke i literki T dookola ukladalem sam bez kursu, ale zeby pojsc dalej posililem sie kursem. Dzieki :)
#9 / -- / Rafał /
zrobione:) niezły kurs!
#8 / -- / Inka /
Naprawdę super, że znalazłam ten kurs. Dzięki temu nauczyłam się nowych trików i sposobów układania kostki. Na pewno jeszcze tu zajrzę. Instrukcję proste i przejrzyste oraz jednocześnie zabawne :)
#7 / -- / Kasia /
Świetny kurs! Faktycznie - jeśli tylko ktoś rozróżnia kolory oraz prawą i lewą rączkę - bez problemu poradzi sobie z rozwikłaniem zagadki, jaką jest kostka. Kurs przeprowadził mnie krok po kroku przez pierwsze próby jej ułożenia, obecnie staram się walczyć własnymi siłami ;) Pozdrawiam autora strony!
#6 / -- / Piotr / Ruda Śląska
super kurs!!!!! moim zdaniem jest to najłatwiejszy kurs jaki można znaleść w internecie . naprawde warto do niego zajrzeć bo każdy może ułożyć kostke rubika nawet ty!
< Poprzednia 1 (...) 105 106 107 108 109 Następna >
Copyright by KostkaRubika.info 2003-2013. Wszystkie prawa zastrzeżone. Grafika i treść - Rubikman, Layout - Bartosz Grabowski